Live chat service Automotive

      Geen reacties op Live chat service Automotive

De live chat service is voor de automotivebranche een toegevoegde waarde. In de automotivebranche zijn de orderwaardes relatief hoog. Hierdoor willen de klanten vaak voordat er een aankoop wordt gedaan, informatie verschaffen over de producten/diensten. Door een live chat op de website van een automotive bedrijf, kan de klant 72 uur per week contact opnemen. In de live chat kan de klant vragen stellen over alles wat met het bedrijf te maken heeft. 

De live chat service is een dusdanige toegevoegde waarde, omdat het desbetreffende bedrijf onder andere wordt ontlast van informatieve vragen. Chatkracht vraagt bij een beginnende samenwerking altijd om een kenniscentrum. Dit houdt in dat Chatkracht graag zoveel mogelijk informatie wil over bijvoorbeeld het bedrijf zelf, de diensten/producten, hoe met klachten om te gaan etc. Doordat Chatkracht deze informatie inzichtelijk heeft, kunnen vrijwel alle informatieve vragen worden beantwoord. Hierdoor bespaart het desbetreffende bedrijf erg veel tijd en moeite. 

Daarnaast is misschien wel het grootste voordeel van de live chat service dat het erg laagdrempelig is. Hierdoor durven klanten toch eerder contact op te nemen door middel van de live chat. In de chatzelf kan een klant overtuigd worden om een product aan te schaffen doordat de klant via de chatinformatie verkregen heeft. Dit zorgt er dus voor dat een bedrijf meer verkopen maakt, zonder dat zeer ook maar enkele moeite voor hoeven te doen. 

In de automotivebranche komen er veel vragen over de producten zelf, mogelijke prijsverlagingen, diensten etc. Doordat de chatspecialist gerichte vragen stelt, wordt er duidelijk wat de klant precies wil. Via de live chatservice wordt er veel om contactgegevens gevraagd, hierdoor kan het desbetreffende bedrijf zelfcontact opnemen met de klant en de sale maken. 

Kortom, in de automotive is de live chat service een toegevoegde waarde. Een bedrijf wordt ontlast van informatieve vragen en ontvangen veel leads door middel van de live chat service. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *